Tuesday, January 25, 2011

Korang nak turunkan berat badan, Cuba la Green Fit! Terbukti berkesan


Kami harap anda sentiasa Ceria Cemerlang selalu hendaknya.

Post sebelum ini, kami ada bagi hint sikit pasal satu produk yang mana produk ini membantu di kalangan korang yang ada keinginan untuk mengambil diet. Ala dengan erti kata lainnya, nak menurunkan berat badan. Jadi disini kami nak kepada anda produk yang terbukti tidak menghampakan harapan anda untuk cuba kurus. Memang terbaik dari ladang gandum kami kategorikan produk ini. Upsss....terlupa, produk ini paling dikenali dengan panggilan Green Fit. (Tak payah la translate dalam bahasa melayu plak, kelako bunyinyer)

Green Fit ni sebenarnya bukanlah ubat julap. Produk ini sebenarnya membantu mereka yang mempunyai masalah seperti Sembelit, Buang air tak lawas, kegemukan, Obesiti dan sebagainya. Jadi produk ini teramat sesuai kepada mereka yang ada masalah macam kami sebutkan tadi la. Kompom tidak menghampakan terutama yang susah sangat nak buang air besar. Kadang-kadang seminggu tak buang air besar, lepas ambil Green Fit ni satu uncang 3 jam selepas makan, keesokan hari bilik air atau tandas di rumah korang akan meriah semacam. Terbukti berkesan beb.

Produk Green Fit ini sebenarnya masih baru lagi di pasaran. Kalau dekat farmasi memang tak jumpa sebab masih belum ada lagi market. Jadi, sesiapa yang baca post kat blog sahaja yang tau. Buat masa sekarang nih, produk ni dah mula mendapat tempat di kalangan masyarakat di negeri Johor, Melaka, Kedah serta Penang. Mungkin anda tertanya "Apa kaitan produk ini dengan menurunkan berat badan, boleh kurus ke kalau makan produk ni?". Sebenarnya memang ada perubahan selepas anda amalkan pengambilan Green Fit setiap hari. Cuba anda bayangkan, Kita ambil makanan bermacam-macam jenis, tapi bila buang cuma seketul atau sebutir jer. So mana pergi yang lain2 tuh. Dah tentu la diserap oleh badan kita. Baki yang tak berguna tu ditinggalkan dalam usus besar. Yang tertinggal dalam usus besar kita ni la yang perlu kita buang sebab kalau boleh memudaratkan badan kita. Dengan mengamalkan GreenFit, dia akan buang segala benda-benda tak elok yang masih melekat dalam usus kita umpama produk ini bertindak seperti SPAN yang diletakkan dalam botol susu yang kotor. Jadi jangan terkejut selepas anda ambil produk ini, keesokan hari anda akan berulang alik ke tandas melebihi dari biasa. Anda jangan risau, ianya bukan cirit birit tapi produk ini mengeluarkan saki baki bahan buangan yang tidak dapat dikeluarkan sewaktu anda membuang air besar sampai kan satu tahap, anda akan lihat dengan mata kepala anda sendiri bahawa rupa "taik hijau"  tu macam mana.

Bagi korang yang nak tengok cara penyediaan GreenFit ni, kami sediakan sedikit tutorial untuk korang tengok macam mana keadaan dan rupa produk ini.

Satu uncang Green Fit. Shaker ni dapat percuma dengan produk ni

Koyakkan uncang GreenFit tadi dan masukkan ke dalam Shaker

Tuangkan air masak sebanyak 250ml.

Masukkan ais batu bagi meningkatkan rasa enak greenfit nih

Tutup shaker

Shake hasil bancuhan tadi sehingga betul2 sebati

Hasil goncangan yang bakal menggegarkan perut anda. Tergoda tak?

Sedapnyer rasa GreenFit ni, macam rasa jus epal la!!!!!

Bagi yang pertama kali mengambil Green Fit, anda disyorkan mengambilnya setiap hari sehingga khatam 1 kotak. Selepas tu kalau anda nak beli lagi, anda jarakkan la selang sehari. Kalau beli lagi lepas tuh, jarakkan pula 2 hari sekali minum.

Pada yang berminat nak mencuba, boleh hubungi kami di sini. Segala pertanyaan atau soalan insyaallah kami sedia membantu.

Memang sungguh mujarab lepas ambil Green Fit nih. Pada yang mat atau minah sembelit tu, kalau tak cuba produk ni, memang rugi atau sembelit korang akan berterusan sampai bila2. Kalau tak percaya cuba dulu baru tau

1 comments:

Unknown said... Reply To This Comment

gfit ni malam aje ker? bukan pas makan ?

Post a Comment