Thursday, October 14, 2010

THE TITAN – Menggapai kejayaan bersama-sama kami

Salam sejahtera dan salam ceria kami ucapkan…….

Sedar tak sedar, kita dah nak sampai ke penghujung bulan Syawal dah. Dah nak genap sebulan kita beraya meraikan kejayaan kita menahan lapar dan dahaga, menahan hawa nafsu serta godaan syaitan. Disamping itu juga, kemungkinan di rumah anda ada tertinggal saki baki kuih raya yang tak sempat untuk dihabiskan. Jadi pada anda yang bekerja, silalah bawak kuih raya tu ke pejabat anda dan berikan kepada kawan-kawan satu ofis anda merasa. Itu juga merupakan satu amal jariah kerana memberiorang makan. Betul tak.

“Menggapai kejayaan bersama-sama kami THE TITAN”, mungkin anda merasakan entri kali ini cuba mempengaruhi anda untuk buat MLM. Sebenarnya bukan itu maksud kami. Kami sebenarnya menjalankan perniagaan ini bukan disebabkan MLM itu sendiri tetapi disebabkan kuasa produk itu sendiri yang mana tidak dipunyai oleh mana-mana syarikat jualan langsung yang lain. Setiap perniagaan memerlukan produk dan produk itu pula adalah merupakan kunci kejayaan sesebuah syarikat. Kekuatan produk memainkan peranan yang penting dalam jatuh bangun sesebuah perniagaan. Disini, kami memilih produk tuala wanita herba adalah kerana kuasa produk itu sendiri untuk membantu para wanita yang bermasalah agar bebas dari gejala-gejala seperti FIBROID, SIST OVARI, KANSER SERVIK, KANSER PAYU DARA dan bermacam-macam lagi. Ramai yang tidak sedar pemakaian tuala wanita berkualiti rendah secara kerap mampu menyebabkan seseorang wanita mendapat barah adalah terlalu tinggi. Jadi, disini wujud satu kekuatan produk kami yang mana ianya adalah lain dari yang lain dan berkualiti tinggi.

Berniaga bukan untuk jadi kaya raya, tetapi mengikut sunnah Nabi Muhammad S.A.W. Jika tujuan berniaga adalah untuk menjadi kaya raya, bermakna tidak lama jangka hayat perniagaan yang anda ceburi.

Sekian untuk entri kali ini dari kami THE TITAN’S

0 comments:

Post a Comment